martedì 5 marzo 2013

Armonia di contrasti per la donna ERMANNO SCERVINO FW 13/14




Harmony of contrasts for FW 13/14 Women’s Collection by ERMANNO SCERVINO

A fashion show in the pursuit of contrasts the one which marks out the next-winter-woman by Ermanno Scervino.
Una sfilata all’insegna dei contrasti quella che caratterizza la donna del prossimo inverno vestita da Ermanno Scervino.

A skilful and innovative retro figure revival, which is conveyed by the combination of very different fabrics, such as the light and airy ones, silk and organdie, and the structured and masculine ones, leather, flannel and angora cloth, between strictness and feeling for femininity.
Everything’s embellished by Swarovski applications, leopard print and studded accessories, such as precious bags and belts and stone adorned bijoux.
A preeminence of neutral shades, from light grey to charcoal, from the off white to the nude pink, all drawn alongside stronger tones, such as burgundy, glacé and black.
Una sapiente e innovativa rivisitazione di linee decisamente retrò, che si esprime soprattutto attraverso l’accostamento di tessuti diversissimi, leggeri ed eterei come la seta e l’organza, e strutturati e maschili come la pelle, la flanella e il panno d’angora, tra rigore e voglia di femminilità.
Il tutto impreziosito da applicazioni di Swarovski, stampe leopardate e accessori gioiello, preziose borse e cinture e bijoux tempestati di pietre.
Una preminenza di colori neutri, dal grigio chiaro all’antracite, dall’off white al nude, accostati anche qui a tonalità più intense, come il bordeaux, il glacé, il nero.


Just here below some photos of mine from the fashion show!
Ed eccovi alcune mie foto direttamente dalla sfilata!


Eleonora


Twitter: Look Around_FB
Instagram: @lookaround_fashionblog
              



































© All Rights reserved.

Nessun commento:

Posta un commento

Fashion Instagram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...